Retour en terugbetaling

Via een DHL Parcelshop kun je de ontvangen artikelen binnen 21 dagen aan ons retourneren, volg dan bij voorkeur de volgende stappen:

  • Stap 1: Verpak de artikelen die je wilt retourneren in het originele pakket.
  • Stap 2: Print het retour-formulier*, en voeg dit toe aan je pakket.
  • Stap 3: Koop voor 3,95 een retourbon*, en plak deze op het pakket.
  • Stap 4: Breng het pakket naar een DHL Parcelshop.
  • Stap 5: Je wordt per e-mail op de hoogte gebracht zodra de retourzending door ons is verwerkt.

*Hier moet je voor ingelogd zijn.

We kunnen je laten zien welke bestellingen je kunt retourneren. Log daarvoor via het formulier hieronder in.

Log in

Vul hier je e-mail adres in.
Vul hier je wachtwoord in.

Wachtwoord vergeten

Retour locatiepunten Parcelshops

     

    Retour DHL pickup service

    Via onze website kan je ook kiezen voor de DHL pickup service. Deze optie kan je vinden in je account bij mijn bestellingen. Voor 4,95 kan je daar een afspraak maken om de zending bij je deur af te laten halen. Voor deze optie hoeft niets uitgeprint te worden.

     

    Retour-zending op eigen gelegenheid

    Komt het beter uit om op eigen gelegenheid retour te sturen, in plaats van via een DHL Parcelshop? De directe kosten zijn dan wel voor eigen rekening.
    Vergeet daarbij niet het retour-formulier te printen & bij te voegen.

     

    Retour bij Sans in Rijssen

    De koffie staat klaar, misschien dat je ook van de gelegenheid gebruik wil maken om een ander kledingstuk te passen!
    Graag ook het retour-formulier printen & meenemen.

    Klik hier voor ons adres & openingstijden.

     

    Als je een bestelling hebt geplaatst vanuit het buitenland, kan je deze alleen terugsturen op eigen gelegenheid. 

    Je kan bij Sans-Online je bestelling op verschillende manieren retourneren. Klik hier om de retour mogelijkheden te bekijken.

    Wij hanteren een retourtermijn  van 21 dagen vanaf ontvangst.

    Wat vervelend dat een klacht hebt over je artikel. In dien het artikel beschadigd is of afwijkt van de foto op onze website, raden wij aan om een foto te sturen naar info@sans-online.nl. Onze klachtenafdeling zal dan binnen 1 a 2 werkdagen contact met u opnemen. Vergeet niet om je ordercode mee te sturen zodat de klachtenafdeling je zo snel mogelijk kan helpen. 

    Als je een retourlabel hebt aangevraagd is deze na 1 uur pas te scannen bij DHL.

    Is het langer dan een uur geleden dat je deze hebt aangeschaft neem dan contact op met onze klantenservice.

    Er zijn een aantal mogelijkheden om je retourzending terug te sturen printer. 

    Je kan je pakket zonder retourlabel afleveren bij onze winkel in Rijssen, Overijssel. 

    Via onze website kan je ook gaan voor de DHL pickup service. Deze optie kan u vinden in u account bij mijn bestellingen. Voor 4,95 kan je daar een afspraak maken om de zending bij je deur af te laten halen. Hiervoor hoef je dus ook niks uit te printen.  

    Sommige DHL service punten kunnen het retourlabel ook voor u uitprinten. Dit is afhankelijk van het DHL servicepunt. Hiervoor kunt u het beste het DHL servicepunt benaderen. 

    Wij werken helaas niet met omruiling. Je kunt het artikel dat niet past of niet naar wens is, gewoon retourneren. Je moet zelf even een nieuwe bestelling plaatsen voor de juiste maat of kleur.

    Het is niet mogelijk om artikelen te ruilen in onze webshop. Wij raden aan de bestelling terug te sturen en een ander artikel te bestellen. 

    Wegens hygiëne redenen kan je geen ondergoed of sokken terugsturen zodra de verpakking is geopend.

    Het is mogelijk meerdere retourzendingen in één pakket terug te sturen. Mits deze nog binnen het retour termijn valt.  

    Let op! Hou de verschillende bestellingen wel apart zodat onze retourafdeling makkelijk en snel jou retourzendingen kan verwerken. Deze moeten bij ons namelijk nog wel apart verwerkt worden! 

    Af en toe krijgen wij het horen dat het jammer is dat wij geen gratis retourzending aanbieden. Dit is wel een bewuste keuze geweest. Graag leggen we uit waarom.

    Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retourzending aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. We proberen op deze manier klanten minder op te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om vervolgens deze allemaal terug te sturen.  

    Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden we de prijzen zo laag mogelijk.  

    Een retourzending doet er ongeveer 4 a 5 werkdagen over om bij ons te komen, gerekend vanaf het moment dat je het pakket inlevert bij het DHL servicepunt. Zodra het pakket binnenkomt doen wij ons best deze dezelfde dag te verwerken, je krijgt dan ook een e-mail met informatie over je terugbetaling. 

    Cookies Op Sans-Online.nl

    Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Wil je zelf bepalen welke cookies er geplaatst worden klik dan hier.
    Noodzakelijke cookies
    Personalisatie cookies
    Analytische cookies
    Marketing cookies
    loader